MBK-Booster Next Generation vm.98Tässä on kuva meijän skootterista. Skootterin virityshän on oikeestaan aika helppoa ainakin, kun tietää vaan miten sitä virittää eli heti ekana ku alkaa se 45km/h nopeus kyllästyttämään niin variaattorista "prikka" pois eli se prikka on etum- maisten lautasten valissä pitämässä niitä erillään eli variaattori ei mene kiinni vaan lautasteen väliin jää prikan paksuinen väli, jolloin variaatttori ei purista remmia tarpeeksi tiukalle vaan luistattaa remmiä koko ajan. Ja kun prikka on pois lautasten välistä variaattori jaksaa mennä kiinni ja tulee tehoja enempi. Ja sitten toinen rajoitin on pakoputkessa oleva hukkaputki joka kannattaa sahata irti ja tukkia jollain umpiputken palasella tai pellipalalalla, mutta hukkuput- ken sahauksen yhetydessa kannattaa katsoa jatkuuko putken kohdalta alkukäyrän sisälle mitään jos jatkuu niin se kans pois samalla muuten ei hukkaputken tukkimisesta ole paljon hyötyä. Omasta skootterista on rajoittimet pois ja se menee sen 75km/h. Noissa paikoissa on noi rajoittimet muita en ainakaan itse tiedä. Ja kannattaa vaihtaa myös alkuperäisen kaasuttimen tilalle noin 17.5mm kaasari koska vakio kaasuttimet kuristavat tehoja pois. Jos jollakin olisi hyviä viritys neuvoja tuohon mun Mbk boosteriin tai Yamaha Bw´s:ään niin tottakai yhteyttä! sähköpostilla osoitteeseen vw88@sunpoint.net Ja tienkin noista rajoittimista että onko niitä vielä jossain MBK:n Boosterissa??